0 of 31 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de procesonderdeel al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Procesonderdeel is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de procesonderdeel te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
De tijd is verstreken
Binnen welke termijn wil je de patiënten die bellen voor een consult ingepland hebben?
Lukt het je om deze patiënten een consult te bieden binnen de door jouw gestelde streef-termijnen?
Heb je wel eens klachten over de afspraken die gemaakt kunnen worden (qua tijdspad)?
Heb je het gevoel dat jouw doktersassistentes het triageren goed toepassen?
Hier kun je een toelichting geven over de triage
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Wat is de gemiddelde wachttijd aan de telefoon?
Zetten jullie een wachtrij in op je telefoon?
Hier kun je een toelichting geven waarom er al dan niet gebruik gemaakt wordt van een wachtrij.
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Hoeveel mensen kunnen in de wachtrij plaats nemen?
Heb je wel eens ongeplande ‘gaten’ in je dagagenda?
Is er voldoende geplande ruimte voor spoedconsulten in de dagagenda?
Lopen je spreekuren weleens uit?
Lopen je visites weleens uit?
Kun jij dagelijks de benodigde visites kwijt in je geplande visiteblok?
Hier kun je een toelichting geven op het inplannen van de visites
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Hoe ervaar jij werkdruk in een gemiddelde werkweek?
Hier kun je een toelichting geven op de ervaren werkdruk.
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Hoe schat je in dat je medewerkers werkdruk ervaren in een gemiddelde werkweek?
Hier kun je een toelichting geven over de ervaren werkdruk van de medewerkers
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Heb je het idee de juiste formatie aan personeel te hebben?
Hoe is je personeel opgeleid en gekwalificeerd?
Hieronder kan je aangeven welke kwaliteiten je in je personeelsbestand mist.
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Heb jij het gevoel dat jij je ondersteunende medewerkers goed kan inzetten in relatie tot capaciteit en taakverdeling?
Hier kan je aangeven hoe je je medewerkers beter zou kunnen inzetten m.b.t. capaciteit en taakverdeling
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Ik besteed als huisarts dagelijks te veel tijd aan:
Administratie, niet-patiënt gebonden
Administratie, patiënt gebonden
Regeltelefoontjes
Overlegmomenten
Personeel zaken
ICT-perikelen
Overleg met andere zorgverleners
Hier kun je andere taken aangeven waar je als huisarts dagelijks veel tijd mee kwijt bent
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Welke impact heeft personeelsproblematiek (zoals vakanties, verloop en ziekteverzuim, roosterplanning) op je jaarlijkse praktijkvoering?
Hieronder kan je een toelichting geven op de ervaren problemen of behoefte aan ondersteuning hierbij
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Heb je wel eens overwogen om de dagindeling te wijzigen, dan wel delen van de werkweek anders in te richten?
Hieronder kan je een toelichting geven bij je gedachten over een eventuele wijziging van de agenda indeling.
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.
Als er na het doorlopen van deze vragenlijst, opmerkingen of aanvullingen te maken zijn, kan je ze hieronder aangeven
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.