0 of 6 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de procesonderdeel al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Procesonderdeel is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de procesonderdeel te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
De tijd is verstreken
Heeft u inzage in het ZIS (Ziekenhuis Informatie Systeem) van uw patiënten?
Dit biedt u de mogelijkheid om actuele medische gegevens van de behandeling in het ziekenhuis in te zien en waar nodig te bespreken.
Van welke vormen van teleconsultatie maakt u gebruik?
Dermatologie
Cardiologie – ECG
Interne
KNO
Nefrologie
Oogheelkunde
Pulmonologie – spirometrie
Teleconsultatie helpt u bij betere, efficiëntere en snellere diagnostiek, en voorkomt onnodige verwijzingen en de daarbij horende kosten. Daarbij faciliteert het diagnostisch proces in geval van twijfel.
Heeft u de mogelijkheid om binnen uw praktijk, electronische patiëntgebonden berichten te verzenden en ontvangen? Te denken valt aan een ‘chatfunctionaliteit’ in plaats van handgeschreven briefjes of memo’s aan uw collega’s.
Het grote voordeel van de employee app is dat je iedereen overal kunt bereiken. Ook de collega’s zonder zakelijke e-mail of de non-desk workers zonder laptop of PC van de zaak. En natuurlijk thuiswerkers of collega’s die veel onderweg zijn. Met een employee app heb je iedereen binnen handbereik. De interne communicatie app moet alleen toegankelijk zijn voor de personen voor wie de app bedoeld is. Medewerkers dus, en eventuele flex krachten in de organisatie. Als er patient gerelateerde gegevens gecommuniceerd worden moet gezorgd worden dat deze voldoet aan de eisen die er in de AVG aan gesteld worden. Met een interne communicatie app creëer je een veilige omgeving voor al je bedrijfsinformatie. Jij bepaalt zelf wie toegang krijgt tot de employee app. Deze toegang is vervolgens gekoppeld aan het inlogsysteem. Daarnaast is er binnen de app ook de mogelijkheid om de boodschap alleen met die personen te delen voor wie de boodschap relevant is. De rest van alle gebruikers krijgt deze boodschap niet te zien.
Biedt u uw patiënten online behandeling aan?
Er ontstaan steeds meer mogelijkheden om digitaal (delen) van screening, diagnostiek of behandeling te ondersteunen. Dit geldt zowel voor somatische onderwerpen, leefstijl-gerelateerde zaken en in het bijzonder voor psychische klachten. De gedachte achter dergelijke programma’s is dat de patiënt in zijn eigen tempo, op eigen wijze, een programma kan doorlopen voor de bestrijding van dan wel het omgaan met klachten. Het meeste aanbod is ontwikkeld met de zorgvragen en de doelgroep van de 2e lijn, en wordt geschikt gemaakt voor de zorg door de huisartsenpraktijk
Welke vormen van online behandeling biedt u aan?
Er ontstaan steeds meer mogelijkheden om digitaal (delen) van screening, diagnostiek of behandeling te ondersteunen. Dit geldt zowel voor somatische onderwerpen, leefstijl-gerelateerde zaken en in het bijzonder voor psychische klachten. De gedachte achter dergelijke programma’s is dat de patiënt in zijn eigen tempo, op eigen wijze, een programma kan doorlopen voor de bestrijding van dan wel het omgaan met klachten. Het meeste aanbod is ontwikkeld met de zorgvragen en de doelgroep van de 2e lijn, en wordt geschikt gemaakt voor de zorg door de huisartsenpraktijk
Kunt u beveiligd digitaal communiceren met andere zorgverleners?
Een digitaal verwijsplatform biedt vele voordelen. Zowel voor zorgverleners en patiënten. Zo kunnen zorgverleners digitaal verwijzen, diagnostiek aanvragen, transmuraal samenwerken, andere zorgverleners consulteren en beter met hen samenwerken en afstemmen. Ook patiënten zijn beter te informeren en betrekken bij hun eigen zorgtraject.