0 of 13 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de procesonderdeel al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Procesonderdeel is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de procesonderdeel te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
De tijd is verstreken
Is je praktijkwebsite beveiligd met HTPPS?
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) is een internetcommunicatieprotocol. Hiermee worden de integriteit en vertrouwelijkheid van de gegevens beschermd tussen de computer van de gebruiker en de site. Gebruikers verwachten een website veilig en privé te kunnen gebruiken. We raden je aan HTTPS te gebruiken om de verbindingen van je gebruikers met je website te beveiligen, ongeacht de content op de site. (bron: https://support.google.com/webmasters/answer/6073543)
Is je website voorzien van een geldig SSL certificaat?
SSL is een afkorting voor Secure Socket Layer. SSL en de opvolger TLS (Transport Layer Security) zijn protocollen voor het creëren van een versleutelde verbinding tussen een webserver en een internetbrowser. Klik op het slotje links in de browserbalk (Chrome) om te zien of er een certificaat is geïnstalleerd en of dit geldig is.
Wat is de laadsnelheid van de homepage van je website?
Om de laadsnelheid van je homepage te bepalen maak je gebruik van een speedtest, zoals bijvoorbeeld te vinden op https://www.uptrends.nl/tools/website-speed-test.
Is je website responsive?
Het ontwerp van een responsive website schaalt mee met de afmetingen van een scherm, zonder in te leveren op leesbaarheid van tekst of bruikbaarheid van de gebruikersinterface. [bron: wikipedia]. Gebruik bij twijfel een online test, zoals bijvoorbeeld: https://search.google.com/test/mobile-friendly
Wordt de gebruikte software van uw website regelmatig ge-updatet?
Dit is van groot belang voor de veiligheid van uw site. Sites die niet regelmatig geüpdatet worden lopen een aanzienlijk groter risico te worden gehackt.
Is het spoednummer van uw praktijk op de homepage boven de ‘fold’ vindbaar?
Op een website is de fold de lijn tot waar een pagina direct in beeld is, zonder te scrollen. Zaken die boven de fold staan zijn dus direct zichtbaar zonder verdere actie van de bezoeker. De zaken die onder de fold staan zijn pas zichtbaar na scrollen.
Biedt u de bezoekers van uw website een medische kennisbank?
In een medische kennisbank kunnen bezoekers van uw site veel voorkomende klachten bekijken. Ze vinden er tips en adviezen ten aanzien van wat ze zelf kunnen doen en wanneer ze moeten bellen. U kunt zelf een kennisbank inrichten en bijhouden, maar dat is erg bewerkelijk. U kunt hiervoor ook doorverwijzen naar bijvoorbeeld Thuisarts.nl.
Hoe frequent wordt nieuwe inhoud (content) aan uw website toegevoegd?
Biedt u via uw website toegang tot online diensten?
Denk hierbij aan een koppeling met uw patiëntenportaal of de mogelijkheid om e-consulten te versturen of herhaalrecepten aan te vragen.
Bied je bezoekers van de website de mogelijkheid om met een praktijkmedewerker te chatten?
Je kunt hiervoor bijvoorbeeld een chat-applicatie (laten) installeren en er is zelfs de mogelijkheid om een chatbot toe te passen, zodat je er zelf geen omkijken naar hebt.
Hoeveel clicks zijn er nodig om via de website een herhaalrecept aan te vragen?
Heb je zicht op het aantal bezoekers van de website?
Streef naar een dagelijks bezoek van ten minste 1% van uw praktijkpopulatie.
Vraag (en krijg) je actief feedback van de bezoekers van de website?